Thursday, February 26, 2015

kenduri

Cuti seminggu sempena tahun baru cina lalu telah menyaksikan banyak kenduri yang berlangsung di kampung halaman aku

Keluarga aku pun tak melepaskan peluang mengambil kesempatan ini

Pada malam jumaat lalu, telah berlangsungnya kenduri doa selamat di kediaman aku sempena mendoakan kesejahteraan kami sekeluarga
Menu macam biasa......mee rebus terbaik dari langit

Ahad lalu juga berlangsung kenduri perkahwinan roomate aku masa sekolah menengah dulu.....
Abdul jalil bin yeop zainuddin dengan pasangannya......
Aku duk sebilik ngan dia ni 3 tahun tapi kami tak rapat sangat......kenal macam tu je
Mungkin sebab xsama level ngan die.......
Die ni budak baik.........solat berjemaah kat surau.....bangun awal........xponteng kelas.......xmelawan
Memang beza sangatlah dengan aku ni.......hhaahahahahhaha
Kalau teringat balik zaman sekolah........hmmmmmmm.....


Dah kawin dah pun kau jalil......

No comments: