Tuesday, November 26, 2013

kawan lama

assalamualaikum......

baru ini, sewaktu aku di kl sentral menanti kedatangan adik aku utk mengambil aku pulang ke kampung, aku terserempak dengan 2 kenalan sekolah menengah aku ....izzat(guard) ngan zulfazli(ustat)

gila lama aku xdengar berita budak2 sekolah aku.....

dah 8 tahun aku xamik tahu apa2 pasal sekolah lama aku.....

rupanya ramai yg dah kawin...

ada yg ada anak dah pun....hahaha....

nampaknya ramai dah ada keje yg stabil......alhamdulillah...

ramai gak yg tanya mana aku menghilang........xde facebook ke?.....

aku memang xde akaun facebok........

aku xsuka nk kongsi semua bende ngan org yg aku xkenal.......

apabila privasi telah hilang, apa lagi yg kita ada utk diri kita sembunyikan?

so kepada kawan2 sekolah lama aku dulu....

aku cuma dapat ucapkan selamat maju jaya dan semoga berbahagia.....

kalau ada rezeki....berjumpalah kita..........

No comments: