Thursday, September 4, 2008

starz berkubur....

satu berita sedih buat aku apabila aku membeli starz#80 semalam. berita penggabungan starzdengan gempak bagi aku adalah satu langkah ke belakang.setelah starz starz berjaya mengumpul pengikutnya sendiri, art square menggabungkannya dengan gempak setelah mengambil komik2 di dalam starz. mungkin itu langkah terbaik untuk gempak tapi bagi aku sepatutnya starz diberikan peluang utk terus maju.aku xtahu sama ada aku nk terus beli gempak disebabkan elemen starz kerana aku telah kumpul starz dari isu #1 lagi. aku pun xtahu kenapa selalunya komik yg kene ngan jiwa aku mesti habis awal. apa2pun aku harap gempak akan terus sukses sempena tahun ke10 penerbitannya di malaysia ini

p/s: harap kero ngan fey akan terus berbakti untuk starz fans

No comments: